چهار دلیل برای نوشیدن آب تصفیه شده

 

چرا نوشیدن "آب تصفیه شده" باید یک بخش مهم از رژیم غذایی سالم روزانه باشد؟

 

هنگامی که به روش های بی شمار داشتن سلامت کامل در سریع ترین زمان ممکن فکر می کنید، یک راه حل ساده که اغلب از آن غافلیم، نوشیدن آب تصفیه شده است. مقدار زیاد  این آب به طور مداوم نتایج شگفت انگیزی را بجا می گذارد که در رویا به آن می پرداختید. اگر کیفیت آب مصرفی در رژیم سلامتی، پایین باشد ، هر چیز مغذی دیگری است که  مصرف می کنید بی اثر می شود. برای مثال، شستن یک میوه گران و پر خاصیت با آب کثیف و طمع دار مسخره بنظر می رسد.

 

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

چرا آب تصفیه شده بهتر از هر گزینه های دیگری است؟ در اینجا چهار دلیل ذکر می شود:

 

1- کلر

 

کلر

 

همان طور که می دانید برای ضد عفونی استخرهای شنا از مواد ارزان استفاده می شود، برای ضد عفونی کردن آب آشامیدنی نیز از همین مواد استفاده می شود. به همین دلیل آب شیر شما ممکن است کمی بو و طعم تلخ داشته باشد. ما واقعا به این حد بالا از مواد ضد عفونی کننده شیمیایی در آب نوشیدنی روزانه احتیاج نداریم. فیلتر کربن مناسب و معقول میزان کلر را تا 99% کاهش می دهد.

 

2- لوله های کثیف

 

contaminated pipe

 

آب آشامیدنی حتی اگر هنگام ترک محل تصفیه عاری از هرگونه کثیفی باشد، فاصله زیادی را قبل از رسیدن به شیرآب طی می کند. این فاصله عمدتاً از طریق لوله‌های زنگ زده قدیمی درون شهر و شاید لوله‌های قدیمی داخل ساختمان طی می شود. حتی اگر این زنگ زدگی، شن و ماسه و گرد و خاک ورودی به شیر آب همیشه قابل رویت نباشد ، این موارد وجود دارد.

 

3- باکتری

 

bacteria

 

جدا از مواد شیمیایی و گرد و خاک که می تواند در آب وجود داشته باشد، شاید ترسناک ترین مورد، میکروارگانیسم‌ها (کمین کرده در آب ذخیره که قابلیت بزرگ شدن و تکثیر دارند) باشند. تصفیه اشعه ماورای بنفش این میکروب ها را از بین برده و از تکثیر مجدد آنها جلوگیری می‌کند. این عمل باید وقتی انجام شود که هر گونه کلر از بین رفته باشد.

 

4- بو و طعم

 

water taste

 

بعضی از سالم ترین مواد خوراکی، طعم  و مزه بدی دارند. ولی خواسته ما نوشیدن آب سالم و در عین حال گوارا می باشد. آبی که از نوشیدن آن لذت ببریم. در برخی مواقع، آب معمول در دسترس برای شرب به اندازه لازم گوارا نیست.شما با تصفیه کردن آب شرب خود و لذت از آن، آب بیشتری نوشیده و از مزایای سلامتی آن بهره بیشتری خواهید برد.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی مدل RO-50G6

دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای مدل RO-50G6 با روش اسمز معکوس پایه دار به ظرفیت 50 گالن در شبانه روز، به همراه تانک تحت فشار پلاستیکی، شیر سینک اهرمی بلند، مراحل تصفیه شامل یک فیلتر پلی پروپیلن فشرده 5 میکرون، فیلتر کربن گرانول، فیلتر کربن بلاک، ممبران RO، فیلتر کربن پودری کپسولی و فیلتر مینرال

مشاهده مشخصات
دستگاه تصفیه آب خانگی RO-50G6

نوشته شده توسط :
منبع :

نظرات

CAPTCHA reload_32
دسته بندی مقالات
whatsapp